Известие

Collapse
No announcement yet.

и отново проблем с Алфонсо ;(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • и отново проблем с Алфонсо ;(

    колеги вчера докато минавах едни от ''малкото дупки'' в София на полусъединител,педала на съединителя ми остана долу.Слеед намеса с ритник отдолу на педала той се върна и всичко продължи нормално за около 5-6км.
    на един сфетофар пак така.
    обадих се на майстора и отидох до него (близо 10км) без ядове и точно пред него пак така-педала заяде в долна позиция.След 2 дни ми каза 4е никуде не е имало теч,а лагер помпата не била умаслена,тази в купето била ОК.Каза да карам докато протече някъде за да рзберем какво е .
    и тръгвам аз радостен и за 3км направо ме разби-около 10-15пъти ми заяде.педала е станал по мек мисля.
    и сега незнам какво да правя,Дали ще се прецака нещо ако я карам така докато протече някъде.До сега не съм имал никъкви проблеми със съединителя.
    НАправо незнам какво да правя.ПОМАГАЙТЕ.
    мисля че най-добре 6те буде да я закарам на друг майстрор нно за сега помагайте ви ако можете .
    благодаря ви предварително

  • #2
    100% проблема е в помпата която е на купето
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

    Comment


    • #3
      Да не ти опира в стелката педала и да се заклещва там, от ЛС-тата разбрах че надали имаш пружина зад педала дето да я връща......едно аверче така вика - Абе изведнъж колата спря да върви"......стелката му се мушнала под педала за газта, и дотам.....така че виж да не се заклещва педала някъде......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        за съжаление се оказа лагерпомпа.Днес кото оотидох до майстораа протекох от долу посредата ;(

        Comment


        • #5
          Ако ще сменяш съединител, използвай случая.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            а как да разбера дали съединителя ми е за смяна(сигурно е много тъп въпрос)Скоростите се сменят нормално,само понякога като дам на задна скорост ''къркори'',но можеби е нормално .отделя малко под средата на хода си .
            а ТОва че е прокапала колата поосредата ,а не в купето значи че с сигурност с лагарпомпа ,НАЛИ?
            Last edited by DZVERA; d.m.y г., 13:32.

            Comment


            • #7
              Направи стандартния тест за съединител - пробвай да потеглиш на 4та - ако не можеш (колата гасне) значи съединителя е наред.
              Alfa Romeo 156 04" 2.4 20v M-Jet Progression

              Comment


              • #8
                Друг тест, който съм чувал е да спреш пред малко препятствие (бордюр примерно) и да се пробваш да тръгнеш от място (директно през препятствието) на трета - ако колата гасне, съединителя е здрав. Ако ръчната ти държи добре, драмата с бордюра отпада - просто тръгваш на ръчна от трета предавка и ако изгасне си ОК

                Comment


                • #9
                  Вариант 3 - набираш по баир, и от втора директно набиваш 5-та скорост и натискаш газта здраво. Или ще почне да тресе (здрав съединител), или ще вдигне рязко обороти и няма да набира по баира (съединител за смяна).
                  Две черни перли...

                  Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                  Comment


                  • #10
                    Извинявам се че ви занимавам с моите простотии
                    пак тъп въпрос ;(
                    ''Направи стандартния тест за съединител - пробвай да потеглиш на 4та - ако не можеш (колата гасне) значи съединителя е наред.''
                    със или без форсиране-защото предполагам че с фориране колата ще тръгне и от 5-та скорост!
                    ПС.днес забелязах че като натисна съединителя -до половината път е много мек(все едно го няма)и след това се усеща и понадолу сменям скоростите.
                    Дали е от лагер помпата този ''мек''път на съединителя???

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Pandev Покажи съобщение
                      Направи стандартния тест за съединител - пробвай да потеглиш на 4та - ако не можеш (колата гасне) значи съединителя е наред.
                      Стандартната не е ли от 5-та?
                      Първоначално публикувано от DZVERA Покажи съобщение
                      Извинявам се че ви занимавам с моите простотии
                      пак тъп въпрос ;(
                      ''Направи стандартния тест за съединител - пробвай да потеглиш на 4та - ако не можеш (колата гасне) значи съединителя е наред.''
                      със или без форсиране-защото предполагам че с фориране колата ще тръгне и от 5-та скорост!
                      ПС.днес забелязах че като натисна съединителя -до половината път е много мек(все едно го няма)и след това се усеща и понадолу сменям скоростите.
                      Дали е от лагер помпата този ''мек''път на съединителя???
                      Предполагам че щом са разбрали че е лагерпомпа са свалили скоростите и просто трябва да махнат и съединителя и да се види.Ако неси сменял никога съединителя си смени поне феродовия и си карай.
                      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от DZVERA Покажи съобщение
                        а как да разбера дали съединителя ми е за смяна
                        Много лесно, и без всякакви тестове - ако планираш да караш тая кола в близките 3-4 години, смени съединителя.....особенно ако не знаеш предишния и хал какъв е бил.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment

                        Working...
                        X